Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Ada Apa dengan blog Cik Epal?


    Berduyun-duyun orang suka meronda di blog Cik Epal termasuklah saya. Kenapa? Sekarang tolong jawab sikit ada apa dengan blog Cik Epal? Kalau dah terjejak di blog Cik Epal, jangan jawab tak tahu, nanti saya lempang laju-laju.

    Dalam banyak-banyak entry Cik Epal ni, saya paling suka bab dia cerita tentang isu semasa, lagi suka bila sembang tentang Nuffnang. Siapa tak kenal Nuffnang ni, sila tanya Pakcik Google. Kenapa saya suka baca entry Nuffnang Cik Epal? Saya pernah frust menonggeng angkara Nuffnang setahun yang lepas. Tak percaya? Sila baca post Oh Nuffnang Kusayang. Oh, memang segan! Jadi bila baca entry Nuffnang Cik Epal ni rasa semangat semula nak berdamping dengan Nuffnang.

    Dulu dah frust tu saya merajuk, buang semua kenangan tentang nuffnang. Tapi bila fikir-fikir balik, macam tak cerdik bila merajuk dengan 'duit' kan? Bila jenguk Cik Epal tu memang hilanglah rajuk tu tapi selepas setahun semua tu berlalu. Rasa rugi semacam. Sila pasang nuffnang ya, untung sabut timbul dik!

    Cik Epal dah dapat beribu-ribu ringgit Malaysia, tapi kita nak dapat 5 sen pun terkial-kial. Cik Epal dah dapat beribu-ribu BE, kita habuk sahaja yang menimbun. Tapi jangan putus asa, berblogging la dengan ikhlas. Kalau ada rezeki tu, adalah. (menyedapkan hati)

    P/s: Kalau dari dulu saya rajin dan suka jalan-jalan berpimpin tangan dengan Cik Epal kan bahagia..

    19 ulasan:

    1. sudah follow u. do visit me back. :)

      BalasPadam
    2. Cik Epal ROCK ! ! ! !
      suke2 . . .
      jom terjah jum ~

      BalasPadam
    3. ye ke!!!
      ingatkan suka makan buah epal..
      ehheheeee

      BalasPadam
    4. kita punye nuff dah nak dkt seminggu tak gerak2 la...
      waa...nape ye??
      huhu..sedihnye....ke mesin kira duit nuff rosak?

      BalasPadam
    5. >> Mizz Dayana:

      dear, nntikan knjungan blas d sne k..
      ^^,

      BalasPadam
    6. >> KaLeD diDi:

      heheehee.. slalu jek trjah lad,
      pagi2 nei jnjalan ^^,

      BalasPadam
    7. >> mie:

      yuw.. mkn epal baik tuk ksihatan~
      hehehehee~

      BalasPadam
    8. >> ♥ LULU ♥:

      huhu ntah ls yunk..
      kte nei asek gdik tukar url kt nuff,
      avehilang trafk,,adez..

      BalasPadam
    9. Ha ha adik..Usaha tangga kejayaan..biar sedikit sedikit lama lama jadi bukit..

      BalasPadam
    10. >> relevan:

      hhuhu.. tu la bang, sdang cuba tuk
      bangun~ ^^,

      BalasPadam
    11. blog cik epal sempoi abes..!
      gelak2 duk bace..
      tp mmg riban2 kot die dpt...

      BalasPadam
    12. saya dah bertaon berdampingan ngan Nuffnang..

      hahahha.. pon same gak ciput..
      biasalaa..orang tak pemes..

      koh koh koh..

      BalasPadam
    13. >> Diya Edhayaa:

      a'ah sempoi abeh..
      ^^,

      BalasPadam
    14. >> Aujinz:

      hehhe.. meby blum mseny ag..
      btw, ske sgt lukisan kamu..!

      ^^,

      BalasPadam
    15. cik epal.cik ecah.cik epal.cik ecah.

      ok, cik epal..ahaha..
      riban2..wuhuuuu..

      Karnival Upin & Ipin di SACC Convention Center Shah Alam

      BalasPadam
    16. >> ecah:

      cik ecah pn best ugak..
      hehhe...

      BalasPadam
    17. Epal Hijau bagus untuk cegah dari mendapat serangan sakit jantung...

      BalasPadam
    18. >> Miecyber:

      yewp, dgar2nya baik tuk ksihatan,
      ^^,

      BalasPadam
    19. hehe..k.subi sk singgah blog dia...

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728