Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Membiarkan Aku Merindui Kamu

    Sayang, antara segalanya aku hanya dibayangi segala tentang kamu. Tentang ulas senyuman yang selalu kamu hadiahkan untukku, tentang lirikan matamu yang sering menikam pandanganku, tentang bibit katamu yang menyamankan kalbuku... sejujurnya yang sering memeluk aku adalah kehangatan cinta kamu...

    Sayang, aku lagi rindu saat dikucup ingatan daripadamu. Biarlah sekelumit khabar yang menjamah sepanjang-panjang waktu aku merinduimu, namun itulah getar yang sering aku damba; saat kamu tak pernah jemu membiarkan aku merinduimu...

    P/s : Apa itu rindu?

    25 ulasan:

    1. weeewittt.
      hehe.
      tak tahu camne nak tafsir ape yg tersirat dalam nih.
      ;p

      BalasPadam
    2. >> Mr. Firdaus:

      wt ayt poyo ae fir?
      weks..! xkn mat jwang xley nk mnyelam kot :P

      BalasPadam
    3. ada org prnh ckp kat amal, rindu tu adalah perasaan tak tentu hala apabila teringatkan sesuatu.. =P

      BalasPadam
    4. >> amalina wahida:

      mngkin ad bnarny mal,
      diri ini da xtntu hala..
      huk3~

      BalasPadam
    5. >> eiela:

      madah yg xde helah yunk,
      mmg rndu, hehhe..

      BalasPadam
    6. pndai la awak berkata2...
      saya sukaa...

      BalasPadam
    7. >> cikgu ainura:

      huhuuu,
      xdep la biase2 jep tu nuyu,
      ske nuyu ak..hee ^^,

      BalasPadam
    8. >> SitiNurIzzati:

      thanx 4droping by,
      love u toooo~ :)

      BalasPadam
    9. apa itu rindu?

      jawapannya mungkin sama dengan IKHLAS untuk merindu.

      :)

      BalasPadam
    10. >> student:

      ad gak kew mrndu dlm ktrpaksaaN??

      BalasPadam
    11. perasaan itu tidak boleh dipaksa.
      rindu itu pun bukan untuk memaksa.

      Ia lebih untuk 'imbas kembali', muhasabah dan menilai diri sendiri.

      setuju?

      :)

      BalasPadam
    12. >> student:

      bley bg sy definisi rndu dr kcmata awk?.. :)

      BalasPadam
    13. >> ♥..cik_mas..♥:

      haha.. bkan skali skala kak, slalu jep :P

      BalasPadam
    14. yup2..
      sgt susa ble da rindu sesorg tu..
      tp, ble rndu tu t'balas..
      ase sgt2 la bhgia..
      :D

      BalasPadam
    15. rindu tika kita kejauhan;)

      BalasPadam
    16. >> zati-zt:

      hee...
      bhagia yg mnghntikan dnia
      ^^,

      BalasPadam
    17. rindu menghambat jiwa bila berlabuh kenangan silam...kdangkala terlerai manik2 jernihan mengalir terkenang kisah y pernah kita alami....

      BalasPadam
    18. >> mujahid_cinta:

      jiwa trkadg dimamah anai2 duka, saat kenangan mula mereput seiring masa..

      BalasPadam
    19. >> mujahid_cinta:

      jiwa trkadg dimamah anai2 duka, saat kenangan mula mereput seiring masa..

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728