Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Hobi Menarik: Lontar Najis

    Hobi lontar najis. Pernah dengar tak? Ni bukan kes lontar najis lembu nak buat baja tanaman, tapi ni kes lontar najis diri sendiri yang kita pun tak tahu apa motifnya. Ni bukan kes di luar Negara, tapi di negara tercinta; Malaysia. Bukan berlaku di ceruk-ceruk kampung atau pedalaman, tapi di Kuala Lumpur. Haish! Macam-macam hal pelik di dunia Malaysia ni.

    Kecoh berlaku di Pandan indah ada remaja suka membuang najisnya yang dibungkus dalam plastik ke rumah-rumah jirannya. Ni bukan sekali-sekala, tapi 2 kali sehari. Kesian jiran tersebut kerana terpaksa membersihkan lantai dan dinding yang terlekat najis remaja tersebut. (nasib baik tak jadi jiran saya!)

    Masalah mental? Menurut jirannya, remaja tersebut mengamalkan ilmu aneh yang bertentangan dengan Islam dan melontar najis tersebut adalah syarat ilmu yang diamalkannya. Alahai cerdik-cerdik remaja zaman sekarang, kalau mumayyiz nak buat macam tu saya tak kisah, ni 'lu pikir la sendiri!'.

    P/s : Dah keluar Harian Metro pun artikel ni, harap-harap pihak yang berwajib ambil tindakan segera, kesian kat jiran tetangga remaja yang mengong tu, huk3!

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728