Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Hobi Menarik: Lontar Najis

    Hobi lontar najis. Pernah dengar tak? Ni bukan kes lontar najis lembu nak buat baja tanaman, tapi ni kes lontar najis diri sendiri yang kita pun tak tahu apa motifnya. Ni bukan kes di luar Negara, tapi di negara tercinta; Malaysia. Bukan berlaku di ceruk-ceruk kampung atau pedalaman, tapi di Kuala Lumpur. Haish! Macam-macam hal pelik di dunia Malaysia ni.

    Kecoh berlaku di Pandan indah ada remaja suka membuang najisnya yang dibungkus dalam plastik ke rumah-rumah jirannya. Ni bukan sekali-sekala, tapi 2 kali sehari. Kesian jiran tersebut kerana terpaksa membersihkan lantai dan dinding yang terlekat najis remaja tersebut. (nasib baik tak jadi jiran saya!)

    Masalah mental? Menurut jirannya, remaja tersebut mengamalkan ilmu aneh yang bertentangan dengan Islam dan melontar najis tersebut adalah syarat ilmu yang diamalkannya. Alahai cerdik-cerdik remaja zaman sekarang, kalau mumayyiz nak buat macam tu saya tak kisah, ni 'lu pikir la sendiri!'.

    P/s : Dah keluar Harian Metro pun artikel ni, harap-harap pihak yang berwajib ambil tindakan segera, kesian kat jiran tetangga remaja yang mengong tu, huk3!

    16 ulasan:

    1. kerja org gila..tadi baca kat metro..nice n3

      BalasPadam
    2. >> b.r.u.t.a.l.s.o.l.o:

      huhu tu la,
      lw wt prangai gtu kt kmpng,
      asenye da lme kne blasah~
      huk3~

      BalasPadam
    3. takde keje laen ker...
      baling2 benda tu pulak!

      kecian pulak kat jiran tuh...
      rasa nak gi pelampang je kat remaja tu..

      BalasPadam
    4. >> ツbieaz@bie Azreenaツ:

      tu la, jijik btol..
      baling duit pn okay gak,
      hehehe.. ^^,

      BalasPadam
    5. kalau setakat maen buang2 taik idung ok la. ishhh3..terok betul manusia akhir zaman ni.
      jangan buat

      BalasPadam
    6. >> zuanjoe:

      huhu..
      lw jntik2 taik idong pn da ase geli,
      nei lg2 la, hadui~

      BalasPadam
    7. Masalah perkara tahyul ni....dah lah tu najis kan benda kotor.

      BalasPadam
    8. >> zmah:

      sadis..
      ntah ilmu pew la yg die pkai, huhu~

      BalasPadam
    9. cik menawan nk komen..hehe. adoyai. geli...
      jr. simbah air dri tingkat atas pn snior aras 2 tu da bsg...kalo blg najis ni..xtaw aa. mengamok 1 anggerik. heh

      BalasPadam
    10. >> syazwa:

      yew cik mnawan :)
      hmm tu la, lw kt anggrik wt gni,
      mmg msuk ICU la dak tu geng2 snior kjekn, hee :D

      BalasPadam
    11. tak blah tgk ada org cmni..

      p/s:aku pon sama2 buntu2..hakhak

      BalasPadam
    12. hahahaha..lawak gile budak mcm ni..erkk-.-

      BalasPadam
    13. rasenye bnd ni selesai ble tuan umah yg jd mangsa 2 baling batu bata kat kepala budak yg beyak 2....kuang ajo no!!!
      *apsalakk emosi sgt nih..hehehe*

      BalasPadam
    14. >> Pencacai Alim:

      tu larh..
      pelik bin ajaib org cam tue,
      huk3~

      BalasPadam
    15. >> mahfudzah:

      lwak yg bley dblas ngn plempang nei,
      heee ^^,

      BalasPadam
    16. >> ♥..cik_mas..♥:

      hehe..
      mngkin kot kak,
      owg cengitu kne kc pngjran ket..
      ^^,

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728