Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Pahit Manis Coklat!


    Kenapa perempuan suka sangat coklat? Saya sendiri pun tak faham. Tapi kalau orang bagi, memang bahagia rasanya!

    Sebelum raya hari tu, berjalan-jalan di laman rakan-rakan blogger, secara tak sengaja jumpa blog kak Pahit Manis Coklat. Tiba-tiba teringat kat seseorang yang sedang berperang dengan emosi pada waktu tu. Macam mana harus saya biarkan dia begitu sedangkan banyak ketika dia menjadi kekuatan saya. Ya, dia harus kuat. Saya belikan coklat tu untuk dia, harap-harap dapat menghilangkan sedikit kusut dijiwanya. Aman!

    Seriously, bab-bab nak bank-in duit ni saya sangat malas. Malas nak ke bank. Nasib baik terjumpa pemilik blog yang comel tu di KB Mall.. Alamak, kecilnya dunia ni!

    9 ulasan:

    1. online bankin je la..
      kan lebih mudah..hehe..

      BalasPadam
    2. wah..shedap nyr coklat...nak gk!

      BalasPadam
    3. coklat memang sedap cikgu........klu xnak sila poslajukan ke sini hehehehe

      BalasPadam
    4. >>diba:
      hehe..boley2,
      meh jmput ke afzan yew :))

      BalasPadam
    5. >>al-mankaraqi:
      nk sgt2.. t owg sne pos tuk
      org cni sme k..hehe i like! :D

      BalasPadam
    6. ayue..baru perasan entri ni..hehe..
      betul2 kecik je dunia..
      dah la awal2 jumpa tu tak perasan..hehe..

      coklat ni sampai kat fiza ok ke tak?

      BalasPadam
    7. -atiQah- :
      hehe sokay kak,
      xsgka ley jmpe en? jdoh2~

      ase mcm pna nmpak,
      ble da jlan jauh tu bwutlintas nk tnye nme,
      hehe..

      cklat tu baik2 aja :)

      BalasPadam
    8. ngaa..sye tdk suke coklat... :)

      BalasPadam
    9. >> imtiaz sofea:

      adess..huk3 akak xsuke ae?
      tkut gmuk?? ehheee..

      xpe2, t klw nk kc adiah,
      owg kc mnde len slaen cklat :D

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728