Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Marah; Saya Letih Untuk Mengalah


    Awak terasa, saya mengalah..
    Awak marah, saya terima..
    Walau puncanya saya kira tak masuk akal. Saya cuba untuk telan semua, tapi sampai bila? Saya pun ada hati dan perasaan, yang merasa dan terasa. Awak cari pasal lagi, silakan, saya memilih untuk berdiam diri. Malas nak ambil tahu. Sungguh, saya tak reti nak berkawan dengan orang yang suka cari pasal macam awak.

    10 ulasan:

    1. sabar..tidak adil kan seringkali kita yg perlu mengalah..harap2 suatu hr dia akan faham

      BalasPadam
    2. thanx nazz..hrap2 die fham,
      yg semuanya xkn smprna..
      hmmm~

      BalasPadam
    3. lets gone..be by gone...

      by gone...

      by gone...

      hmmm...

      BalasPadam
    4. hmm insyaallah syuk..
      i'll try 2face it nicely =)

      BalasPadam
    5. gudgirl...mcm ni la nuridayu...=)

      kan...kan...kan...=)

      mungkin ini salah 1 dpd 'pelajaran' sekolah kehidupan terimalah dengan berlapaang dada, redha dan dengan redha hati...

      semoga ayu sentiasa diberi kekuatan menghadapi hari-hari mendatang...

      btw...tC...=)

      BalasPadam
    6. uhuhuuhuh~
      thanx syuk,
      trust it : innalllahama'na..

      prlu brlpang dd,
      trima ngn hati yg terbuka..

      smoga hdup kte lbeh tnang
      dlam mnjlani khidupn mndtg =))

      BalasPadam
    7. ntahla bang..
      ase lemas+rimas ble org suke cek psal ngn kte,
      kte ok2 tp die wt cam kte de wt slah,
      tp aseny die tu yg bmsalah,
      ble pndg kte slalu wt slah..

      BalasPadam
    8. mengalah tak semestinya kalah..
      berdirinya cinta diatas paksi ketabahan hati dan emosi...
      selagi kita bergelar manusia
      selagi itulah ujian datang...
      cinta manisnya di dalam kepahitan..
      :p

      BalasPadam
    9. Mujahid cinta:

      er..
      bab2 cinta skte slalu mngalah,
      klw de pmpuan knyit mte kt boy kte,
      kte undur diri n bg pluang kt gurl tu..
      hehe,,

      tp ni alkisahnya KAWAN.. =))

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728