Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Jangan Butakan Mata yang Melihat

    Keputusan peperiksaan akhir semester diterima sudah! Meski di kedudukan yang kurang selesa dalam kalangan semuanya, namun alhamdulillah, itulah hasil kemalasan saya. tak perlu dikesal atau diratap kerna Dia telah mengaturkan segalanya sebaiknya. Jangan butakan mata yang melihat, semoga saya sedar dan insaf beredar daripada kemalasan yang mencantas rasa untuk belajar bersungguh-sungguh itu.
    Yang paling kiri ialah johan longkang!
    P/s: Tolong doakan saya supaya jadi seorang yang rajin!

    10 ulasan:

    1. salam...

      apapun...moga anda cemerlang jugak...:))

      BalasPadam
    2. anak laut:
      salam kmbali, time ksih..=)

      syazwan:
      huhuhu..
      sket jea wak, sgan nk gtw..
      awk mst tnggi kn?..=)

      BalasPadam
    3. sy 3.49 je sem ni..
      dok rok cettong..hehe..

      BalasPadam
    4. ok sgt da tu wak..
      pj ny sbjek susa..huhu..
      nie sy blja anatomi lak,,
      isau..

      BalasPadam
    5. salam :)

      akk,xkire bpe pointer yg kite dpt, ia ttp menjadi satu tanda hikmah supaya masa kelak kite berusaha dgn lebih bersungguh2:) ,

      sy percaye akk boleh!dun worry!
      yg penting usaha n tawakal~ :)

      btw,akk dah sem bpe skunk kat ipg?

      BalasPadam
    6. dah dpt result?? awt kami x dpt lg.... elaun pn ta msuk lg.. sedey nye.. T_T

      BalasPadam
    7. deQna: huhu..tu la, nnt kne cube ag wt shabes baek! hehe.. owg sem3 pismp..huhu..

      azie: huhu online ny result, trnskri xley ag azie, huhu..kte pown nga sdey sal elaun..huhu

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728