Header Ads

ad728
  • Latest Posts

    Oh Nuffnang!


    Rakan-rakan nuffnang yang lain sila bantu saya untuk mengidupkan nuffnang yang entahkan hidup entahkan mati ini. Setelah sekian lama saya berblogging tiba-tiba tertarik dengan nuffnang. dengar-dengar, boleh dapat duit.. tapi sampai sekarang memang saya tak tahu atau faham pun macam mana nuffnang ni berfungsi. apa yang saya tahu, kalau orang klik, maka pendapatan bertambah,. Entah, betul-betul saya tak arif bab ni. 2-3 hari lepas saya pasang nuffnang code tapi akaun nuffnang saya masih tak berubah angka, bila saya boleh kaya? "aduhai duit, silalah datang bergolek padaku!"

    12 ulasan:

    1. Sabar2..sikit2 lama2 jadi bukit..tak lama lagi banyak lah tu..macam saya punya pun baru 75sen..lagi 20 tahun tentu bertambah banyak..hehe!

      BalasPadam
    2. hehe..
      tu la abg,
      nnt kte sme2 la klik mng'klik' nie..
      =D

      BalasPadam
    3. nuffang lmbt nk jd kaya.. yg fhmi pun baru 34 sen...

      BalasPadam
    4. huhuhu..
      tu la fhmi kn,
      jom la kte sme2 mng'klik'
      ssame sndri, fhmi klik nuff ayu,
      ayu klik fhmi ny, hehe............

      BalasPadam
    5. dia klu bawah 20unik visitor memang susah sikit...klu rasa nak nampak duit masyuk guna la advertlets...

      BalasPadam
    6. huhuhu..
      advertlets ag okay eyh?
      hmm fening3..
      >_<

      BalasPadam
    7. advertlets dah jdi scam..lyan nuffnang jer..

      tgok follower msyuk dah tuh,

      trafik dah cun...kalo bg ringan skit blog ni pasti makin cun..

      hnya pndpt peribadi dri yg x brape tau pape..:)

      BalasPadam
    8. student:
      huhu..lame da xaktf blogging nie..
      nk ringnkan gak nie..
      tp xtw la npe xrngan2..
      huhu..

      thanx yew student encem!!
      =D

      BalasPadam
    9. salam..skdr nak konngsi..jgn bpakat utk klik nuff, bhaya (pihak nuffnang bleh kesan)

      Sabar..saya skrg pn bru sket :)

      BalasPadam
    10. salam kmbali..
      owh.. mknanye?.. xfham..hhu~
      hehe..bwu 2ingit..hik3!

      BalasPadam
    11. >> -[miracle]- :
      senasib, hehehe~

      BalasPadam

    Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

    Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728